alla är välkomna!

den beskrivna känslan jag fick om att komma hem - hur skönt det var - stämde precis. Nu har jag och ebbett befunnit oss på en segelbåt övet helgen, det har varit regn men även en dag med sol. Det bästa var nog när jag blev upphissad i masten och när jag och min kompanjon bada i havet sent på kvällningen, men annars har allt varit en stor mysig helg och nu har jag tre dagar då jag lever utan föräldrar i vår älskade lägenhet. Det kanske inte ger mig något eftersom jag förmodligen skall ta det ganska lungt dessa dagar, det blir camp- möte ikväll om vår lilla trip till Borlänge och senare i veckan skall tält, partystolar och partyglas inhandlas och andra gooooda tillbehör.
På onsdag tar vi vårt pick&pack och drar!
peace out


Kate Moss joinar festivallivet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback