Varför inte starta från början.

En viss Julia har startat ännu en blogg. Kände att min ex. blogg hade fått vänta på sin nya uppdatering alldeles för länge - så lika bra att förvandla mitt blogg skrivande till något nyare och hemligare.

Jag vet egentligen inte vad den här bloggen skall handla om, skall den ha ett tema? eller inte? funderar på att ha ämnet: alltiallo om mrs Julias liv. För det finns inget bättre när man känner att alla läxor faller över en att bara få skriva av sig. skriva om kläder, hur sjukt jävla jobbigt det är i skolan eller hur bra fredags kvällen var fastän man spillde två drinkar på den snyggaste killen på festen samma kväll! well well, jag vill helt enkelt bara skriva..

Snart får jag ta hem ett kamera proffs som får fixa så jag kan föra över bilder till datorn, jag vet det är dåligt av mig att inte förstå vad den lätta bruksanvisning vill informera mig men jag förstår inte. jag kan inte. s
å snart kan jag kanske även ta lite bilder och lätt föra över dem till er där ute! låter bra va?
nå, teknik är då inte till för mig.

Kan väl redan började överföra min ångest/glädje till er. Börjar med glädjeutrop. mihi. Ebba var här idag, det var meningen att vi skulle ner och träna och innan det plugga för att slippa studera över helgen. Men vad gör man inte för att få ha en mysig torsdags dag/kväll. Vi sprang in på ett konditori och inhandlade semlor, drog oss hemåt till mig och tryckte i oss dessa kaloririka bakelser på en halv sekund. Vi slickade oss om munnen och sköljde ner med vår varmachoklad med vispad grädde. och njöt! varför skulle vi träna, det behöver väl inte vi? Vi stannade istället hemma och pratade timme efter timme..
Där kom ångesten - inlämningar, prov osv. allt jag borde gjort idag men inte gjorde - jag vet, jag har mig själv att skylla!

men jag är lycklig ändå! imorgon är det fredag och jag hoppas på en bra sådan.
puss&kram, Julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback