redan avnjutit dagens frestelse!

En fettis dag utan bulle är inget gott tecken. Man får skylla på att man ätit x antal semlor innan "den stora dagen" .. så kanske lika bra att skippa?

Just nu sitter jag i mitt välstädade rum med ljus tända och njuter av värmen. Jag snubblade över veckorevyn när jag trilla in i hemmet och log stort och lyckligt för mig själv. ensam och en underhållande tidning (plus Desperate Housewives) kunde nu underhålla mig under kvällens gång. Dagen har däremot underhållit mig med en viss Bea, då vi fika två gånger, (bea) inhandlade x antal klänningar på H&M`s barnavdelning och jag tjöt när de inte hade min skostorlek i de små söta skorna jag hittade på Bianco..


181664-8 Jag målar mina naglar på ett dåligt fik idag.♥

Mina naglar är förtillfället mörklilla - onödig fakta? svar ja.



Imorgon är vi som vanligt lediga - det är ju onsdag! planeringen ser ut såhär:´

♣ En välförtjänt (?) sovmorgon.

♣ Plugga lite matte för första gången den här terminen. (prov på tisdag! jag behöver plugga...)

♣ Ebba kommer hit vid tre efter sin redovisning. Mot stan för att ta en mumsig fika.

♣ Bio! Bio! Bio! bara avslappning i två timmar, vi har inte bestämt film än? något tips?

Min helgplanering brast däremot när Bea sa att hon ställt in sitt lilla party/tjejmiddag.. "den kommer senare" . fuck that girl.
Nu skall jag njuta av mitt liv lite, missa förfan inte DP 21.00 på kanal 5 ikväll! det händer mycket på deras gata skall ni veta...


Kommentarer
Postat av: bea

fan va dålig blogg... skit ner dig eller lär dig skriva

2007-02-20 @ 21:49:55
Postat av: Anni

mörklilla naglar är snyggt! (=

2007-02-21 @ 15:25:10
Postat av: Begmo

Hyllar talare #1.

Hata matematik...

2007-02-21 @ 16:44:29
Postat av: bloggaren

haha, bea - du är g-o-d.

2007-02-21 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback