Magic

Nu kom plötsligt planerna langade till mig - det blir oversleep i ebbas mosters läghenhet (som förtillfälligt är i Brasilien) i Johannesberg med the ladies. nära stan, lördag natt. Låt som vanligt se vad som händer!
Just nu försöker jag installera lite saker på min dator, det går åt helvete som vanligt - vem kan sånt här?

Ska snart ta ett långt bad, tända ljus och senare dra på mig något fint. dra ut i friheten. utan några motstånd.

Fastän jag föredrar musik från andra länder, "vanlig musik" så har jag nog insett att (bra) svensk musik berör mest. Svenska ord känns mest. En svensk text tränger lättast in i mitt hjärta. Så om någon säger något till mig så skall personen helst säga det på svenska - för det känns mer trovärdigt.

låt kvällen föra mig till en drömvärld..

Kommentarer
Postat av: Siriusklacken

Hej ! Fin blogg, kolla gärna in min blogg !

Postat av: Begmo

Svensk musik? Äsch.. det är bara röta i svensk musik, ju. Du har inte hört tillräckligt mycket Bruce. ;)

2007-02-21 @ 16:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback