Lever du som varje dag vore den sista?

Innan jag stänger av datorn för dagen är jag bara tvungen att få ut lite känslor. Mamma berättade precis att en bekant (vars barn jag känner väl) har fått hjärntumör. Dödlig. Precis installerad TV:n, alla nya saker är fixade och dragit på min nya klänning. alla dessa matriella ting (som gjorde mig glad för stunden) sjönk plötsligt i värde. Jag känner inte den dödliga damen väl men jag fick mig en eftertanke.

Ska man leva som om varje dag vore den sista? eller skall man ta det som det kommer. dör jag så dör jag!

Nu kommer Ebba. Ebba. Ebba. Just vad jag behöver, en god vän och skratt. Jag är iallafall glad att jag lever! låt se vad som händer...

Sovgott dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback