lagligt att mysa på en fredag..

Det är fredag. natt. trafiken och folklivet står stilla för det har gått långt över småtimmarna. Jag kommer gående på Lindholmens mörka gator. en sanning är att alkoholen i min kropp har gjort mig vågligare, kan lika bra hoppa av på den "läskiga" stationen (okej, egentligen helt fredlig.) för det går snabbare. Men jag är ändå lika rädd varje gång jag går längs de folktomma gatorna. OCH när jag går förbi någon bygg skola där där alla dessa sågar finns reser sig helt ärligt håret på mig. Varje gång. verenda gång. Tänker jag: tänk om det nu skulle dyka upp en halvläskig man som drar in mig där och sågar av den ena kroppsdelen efter den andra. skulle inte det vara den västa döden någonsin? jag ryser bara jag tänker på det.
- så det är sånt här skumt jag tänker på när jag är lite halvfull (tillräckligt nykter för att känna skräck) och går hem! nu måste ni tro att jag är psyko?=) haha

Lång fika idag med fem girls som också skulle mysa hela natten lång. Fröken Olsson. ack vad mysigt fik.

Ikväll kommer Bea hit, snart alltså. Det blir matlagning a la Bea (jag kan inte. JAG KAN INTE!) och massa fett + massor av prat och kanske en film? en sådan mys kväll som man ibland faktiskt kan ha. Som en kompensation skall jag göra något festligt imorgon... mihi.

nu skall jag fixa mys stämning. och ta ett bad tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback