hoppa i takt med 50+

När man bara är femton år blir man lätt straffad på olika sätt. Som jag. Friskis&Svettis har straffat min kropp genom att sätta åldergränsen 16år på gym. Istället får jag känna rytmen med friskistanterna och gubbarna som än en gång får känna sig unga. Idag kom jag på mig själv när jag tänkte att det var ett nöje i det hela - att bara se dem är roligt. roligt.roligt.

Nu har jag fått ut det; jag var och träna idag!
Jag vill (hörde ni v-i-l-l inte måste) ta tag i träningen nu, och ha ett regelbundet schema som jag kan följa och verkligen följa! jag suger på sånt, men nu nu nu ska jag göra det. (låt se... som vanligt)


Kommentarer
Postat av: anni

jag försöker också komma igång med träningen eller jag har kommit igång! jag har bestämt mig för att gå minst två gånger i veckan på gym. Ett litet tips är att gå med en vän som har samma mål som dig, vårt är att få summer body 07, haha. Det är bra att ha någon att gå med, eftersom man peppar varandra. Medans ni tränar så sitter säkert dina vänner och fikar, kan ni tänka så här -->vem är det som är duktig nu? vem är det som bränner fett ist för att sätta fett? som jag brukar säga. hahaha! men jag får medge att ibland låter det mer lockande med en fika, men det är bara att kämpa på!(= jisses va långt detta inlägget blev. hoppas att du pallar läsa allt som jag skrev i brist på annat:P ha det bra!(= jag kan lika gärna passa på att klämma in ett lycka till i detta redan gryyymt långa inlägg! hih:D ps. gillar din blogg skarpt, den är underhållande och riktigt bra! ds.

2007-02-20 @ 00:59:55
Postat av: Magiskaunder=)

Hej Anni! tack för alla tipsen, det var nästa ett längre inlägg en hela mitt blogginlägg? haha. kul att höra att du gillar min blogg och hoppas du fortsätter läsa! pusss/ bloggaren Julia!

2007-02-20 @ 20:16:05
Postat av: Begmo

Börja lira boll! Du har ju rutinen. :P

2007-02-21 @ 16:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback