Happy Birthday!

Första lördagen på lovet är nu förbrukad. väl. enbart sex damer var hemma i tom lägenhet, och hade allmänt roligt. Vi somnade vid gryning och ett par timmar senare vaknar någon galning och väcker alla (som har tryckt in sig i samma rum). Det blev en våffel frukost made by Ebba och sedan Mr.Romance tittande, vem fan kom på det konceptet? vi tjejer såg godis och fantiserade om dessa obehagligt stora men sexiga män. wow

well well, jag firade bea lite halvt med Emanuel och some bodies från ystad - inte för jag kände dem så väl, men de var tydligen här på festar- besök. Väl hemma, sliten som få får jag för mig att tillbringa kvällen alldeles ensam. skönt. Jag går och hyr "The terminal" och påvägen hem ringer Amanda "hur ska man skicka engelskan om man inte förstår hur man laddar ner nya FC?!" ENGELSKAN? ångesten föll över mig, hade inte jag nyss lov? fri fri fri. Har sjutit upp den simpla sak vi skulle göra i engelskan och ja den skulle vara inlämnad idag. Dags att börja kanske!


181664-3 Grattis på födelsadagen min söta Bea!

by the way, ganska sjukt att vissa kan hitta en hemlig blogg. fick min första kommentar nu! grattis till mig själv! funderar att gå ut officiellt om att jag skaffat en blogg, men inte lika spännande då.. haha!


Nu får vi se var jag tillbringar natten. hemma och är ambitiös eller där och är bad.

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback