girlylicious!

En solig onsdag i februari. varje onsdag är jag "ledig" från skolan för att plugga, fika osv. det beror på vad man prioiterar. Min dag har inte alls bestått av plugg men en lång veckorevyn läsning på morgonen samtidigt som jag försökte dricka min Chai- latte. mums! sen bar det av till dansen, fick reda på betyg i A-kursen och så vidare.. äntligen fri!
Sedan åkte jag och Johanna in till stan, åt varsin "bestäm själv"- sallad på Paprika och kika lite i affärer - usch vad jag var mätt, och är fortfarande.. sprang in på H&M och hittade en söt klänning jag lade undan, få se om jag köper den..
Nu kl 18 var det meningen att jag skulle dra mig till träningen men det blev inte så..hur ska det nu bli med body07 om jag inte tar mig i kragen och gör något fysiskt! skärpning!

ikväll kommer någon goding hit hoppas jag, skall kanske titta på tv3 där det är tre timmar med kärlek, skönhet och sex - girlylicious.. funderar på att avsluta min veckotradition då jag brukar kolla på O.C, har nog gjort det i för många år nu och det börjar bli riktigt kasst faktiskt.. "nu är det dags för förändring!"
mihi

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback