förutsättningen har du, visa den..

Nu när jag ändå sitter här i skrivande stund så tänkte jag tillägga med ett extra inlägg att jag älskar glada människor. Kanske missförstår ni mig, jag älskar givetvis människor som visar ärliga känslor - därmed visar när det är ledsna, arga osv. Men när man ändå mår bra, har alla förutsättningar för att visa världen vad man går för varför inte dra fram det vackra leendet (alla leenden är vackra) och stråla!

Får ofta höra att jag är en väldigt glad människa. Antingen har jag någon gång i tidigt barndom bestämt mig för att jag skall vara glad, att det i längden alltid leder till något gott. Eller så är det gener. Eller så är det jag som mår bra. Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag är glad.
Men man märker ofta att folk går runt och småsurar vilket kan irriterar mig något otroligt - humör smittar av sig!

Om du är glad, visa det gullet!

Kommentarer
Postat av: Begmo

Ska göra mitt bästa. Och jag håller fullständigt med!

2007-02-21 @ 16:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback