en dag

Vaknade halv elva av att mamma skriker att kyl/frys och flattv:n har levererats och att jag måste hjälpa till. Jag skriker gäspande tillbaka att jag inte vill, men av nyfikenhet stiger jag upp i min såkallade pyjamas och stöter på två lagom snygga unga män som tittar förvånad på mig. Jag ler!

Nu är allt inpackat, snygg och prydligt. detta gjorde föränding! "nu måste vi verkligen köpa ett nytt TVbord".
well well, nog med inredning. Ringde nyss min farmor som jag inte hört av på hur länge som helst. Fastän hon upprepa frågan "är verkligen allt bra i Göteborg" typ 1000 gånger så var jag verkligen glad att höra hennes ännu krya röst. Hon är förfan 85 bast och cycklar fortfarande till affärern (men hon är lite glömsk).. mihi

Imorgon beger jag mig till Köpenhamn och resterande dagarna ner till Ystad för att träffa gamla vänner och family! Så då skall jag nu vila upp mig inför hårt festande förhoppningsvis och massa snacka. Kvällen kommer därmed bestå av Sex and the city och Desperate Housewives tittande med Världens Bästa Ebba.
Sedan skall jag packa och gå upp tidigt på onsdag - jag y Bea mot Skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback