elektronik=?

Nu är jag i Köpenhamn. En mysig middag på alla ♥ dag satt fint och nu sitter jag i syrrans lägenhet och njuter av att "andas in" Köpenhamns atmosfär. Som vanligt har syrran köpt en ny elektronik grej som hon inte förstår sig på, senast var det en appel- dator (avundsjuk!) och nu var det en Ericsson mobil som jag (?) tydligen skall installera, som vanligt tar det lite tid. Har ännu inte fixat så jag kan använda alla grejer på min egen mobil.....

Usch, steg upp tidigt imorse. Ebba sov över så jag fick väcka henne samtidigt - stackars henne. Sedan kom vi hit, åt Isabells köttfärssås och gick ut på Ströget... ingen shopping för min del pga. nada dineros men mina händer klåfingrade på verenda plagg! så shopping sugen! 

well well, nu skall jag ha en trevlig kväll. Imorgon ger jag mig av till Ystad! 
pusss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback