börjar jag bli gammal?

Jag deckade på tåget hem igår eftermiddag och vaknade av att en gammal tant väckte mig då hela tåget var tomt. Fastän tre timmars sömn var jag grymt trött och bestämde mig för att stanna hemma och ha en såkallad familjekväll. god mat, inget vin och melodifestival som jag nästintill somnade till. Vad gjorde fredags kvällen med mig? börjar jag blir gammal, klarar jag inte två eller tre dagars festande i rad? var de frågor som dök upp i mitt huvud när jag gick och la mig igår runt tio. ca 11 timmar senare vaknar jag och är rätt sånär utvilad. lite ångest för att jag inte följde med ut igår, men hur kul hade det varit att ha med mig som somnat så fort vi hamnat på någon lämlig plats att sova på? mihi.

Har nog mest ångest för skolstarten imorgon. Det är det minsta jag känner för just nu. Skåningarna har lov nu ocn några damer därifrån kommer på göteborgsbesök, så det blir väl en fika! så jag ännu en gång får höra den långsamma dialekten med utdragan vokaler. Me like!

Well well, skall försöka göra den här till en hyfsad söndag - men än så länge har jag inte lyckats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback