Blandning av det mesta....

Jag mår fucking good. förutom att jag precis skicka iväg ett sms som likväl hade kunnat skickats iväg under fyllans gång (fast jag fick god respons. hihi). förutom att det snöar&är kallt. och förutom att helgen är oplanerad. kanske räddar sms:et mig/oss till en livlig helg? kanske inte.

Pratade precis mrs. Eriksson som hade någon slags träff med en viss man. alltid lika kul att prata med den tjejen - det var (noooog) bara en kompis hon fika med... ♥

Fikat i tre timmar idag på något murket fik i Vasa, bara för att snåla Ebba&Julia skulle använda sina 2 för 1 kuponger. och de andra fick lida för pga. våra starka viljor. får man alltid det man vill?
Dagens matte var inställd. Dagens engelska hade vikarie.. lika bra att skippa? ja sa de andra. jag kollade på dem och följde grupptrycket (jag hatar att skolka, så är det bara...) och tog en daim tårta för att tröst mig själv lite..

Efter en konstig fika. en mini tur på stan osv. mötte jag upp mamma för att köpa lite saker. Fick en vår jacka från H&M, den var fin.. men den kan jag inte ens ha på mig och frysa, utan jag skulle dö om jag sprang ut med den? iiiiiii vad kallt. jag får helt enkelt vänta!

well well, imorgon står det på schemat att jag har dans först. bra start på dagen!


Kommentarer
Postat av: Begmo

Det enda jag skolkade på högstadiet var syslöjd. Jag hatar också att skolka, men kände att det var befogat igår. Faktiskt.

2007-02-23 @ 19:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback