om man inte får träffa sina egna babes får man göra nya!

Nu var det ett bra tag sen må jag säga. Jag mår toppen fastän jag haft en tråkig/mysig helg med släkten.
Gårdagen spenderades ute på stadensgator och jag fick med mig några påsar hem, alltid lika trevligt.
Enligt mina planer skulle även kvällen spenderas ute, men icke, eftersom umgängeskretsen parta natten lång på fredagen. (inte två nätter här nej). så lekte jag även med mina kusiner lördagkväll.
För att göra den så trevlig som möjligt underhöll jag mig själv genom att klä ut mina tolvåriga kusinkillar till tjejer, riktiga babes blev det!
Så roligt har jag det?
image95
Olle, jag som ser ut som en mupp och Anton!

&så såg jag söta Johanna stå bakom disken på 7eleven igår, riktigt stor såg hon ut. haha!

/Julietta

Kommentarer
Postat av: Lovisa

LAMMKÖTT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback