Mys står i fokus

Julia mår förtillfälligt mycket bra.

En fet bokanalys ska skrivas men sedan är det slut. skolan dör i fyra veckor och tyvärr återupplivas den senare, men va fan? Jag njuter av bara tanken. Fastän det har varit den värsta månaden rent pluggmässigt så har jag gillar december, typ nice mys hos Amanda ute på en mini ö och donnerjuluppvisning och mycket mys med nära vänner. mys och lite party har helt enkelt halva december gått ut på. ska jag nämna mys en gång till?

njäeeee, ikväll blir det en fullbordad partykväll vilket jag älskar. Stämningen, avslappningen och vänner man tycker om blir bara till en¨fantastisk kombination. Imorgon ska vi, några damer, ha julmys, ungefär baka, dricka glögg och prata natten lång (hoppas jag på..). Perfekt lördag från min synvinkel.
Jo, så var det de. Det är sista lördagen jag befinner mig i Sverige detta året. Försvinner iväg till Västindien i fyra veckor på tisdag och fyfan vad skönt det ska bli. Avslutet av terminen blir  en busstrip med ekonomiklassen  till lager 157 för shopping/ekonomishit(?) vilket känns grymt skönt.

Well well, ska till ett överklass ställe först ikväll vilket inte passar mig särskilt bra, men får väl leta upp ett par klappriga skor och den lilla svarta så vi se vad det leder!
Ha en trevlig helg och GODJUL (10 dagar kvar....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback