jag är på så det händer

En random prick på kartan. En barndomsstad. En (ibland) ganska trevlig stad befinner jag mig i just nu.
Jag förstår inte varför jag är uppe och varför jag varit det nu i en timme, eftersom de jag längtar mest efter är att bara få sova, men sån är jag. Jag parta loss i Y-town igår och jag hade fatamig ball, stört sjuka saker hände kanske men jag chillar på det. haha.

... så var det ny dag, ny söndag vilket betyder hemkomst! Ingen party-söndags-ångest har ännu kommit över mig, däremot inte-pluggat-någon-söndags-ångest kände jag ett sting av precis. Whatever, livet är bra. jag mår bra, likaså du så vem fan bryr sig?

Igår eftermiddag var jag hos min kära farmor som jag inte träffat på gör länge. Hon ska sälja sitt hus eftersom hon flyttat till ett äldreboende så de var fritt fram att ta de man ville ha i huset. nice, lite tantsjalar och väskor åkte med ner i packningen. Bror Alex tyckte jag var ha-galen, själv tyckte jag att jag var smart. ska någon lycklig tjej senare hitta detta i en 2hand butik? NO NO!
Nu var det slut. ska ta en dusch och intala mig själv att jag är pigg som en fin lite fågel, see ýa babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback