what about leo?

nu sitter jag här med mitt head-set och svarar i telefon i högstahugg som vanligt, undra om jag kommer hata ordet telefon samt själva telefonen efter detta?

"Den gamla".. Han ni vet? klicka iväg ett sms till honom när jag låg där ensam i sängen igår kväll, klick. vilket jag kom på medan jag tryckte fram "nytt inlägg" på bloggen idag, och nu ställer jag mig frågan vad tjäna det till egentligen? Nu känns det som jag var ute och festa igår och ångrar att jag klicka iväg allt för många sms, förmodligen låg jag i någon slags sömndimma och skrev halvt i sömnen.
ursäkta mitt pladder, men fick en sådan där ångestkänsla som bara jag kan få..

Igår åt vi pizza och kolla på "Blood diamond", en film som är värd att se. kanske för att Leo spela huvudrollen, kanske för att det var en givande och bra handling.

puss

Kommentarer
Postat av: Amanda Sö

vem vem vem?

2007-08-18 @ 11:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback