telefonen ringer men blicken är på byggarnas enhet... mums

jag älskar stockholmska. och Stockholm.

Det är såhär nu. helgen har spenderats med kusiner och morbror plus fru, släktingar ni vet - de är mysiga. Vi har varit ute och ätit på Djurgår´n och sett simpson på bio(?) och vi tog fyrhjulingen ner till stranden och bada på kvällen vilket var grymt mysigt. Igår var jag och mina söta kusiner i stan och shoppa loss.

en liten lista utan bilder vad som inhandlats kommer här:
♥ en mönstrad kortbyxdress från topshop
♣ en mönstrad knäpptröja från topshop
♥ en vit kjol från Zara
♣ en rutig klänning från Lindex
♥ svart väska från H&M
♣ nagellacksborttagningmedel för lösnaglar i all hast.(jag har inga lösnaglar?) haha.


varför är det så att man går i de "vanliga" affärerna när man är i storständerna?
well well, fastän Göteborg har bra utbud så går det inte riktigt att jämföra med detta måsta jag säga, I´m in love.

Jo, och det jag sa om stockholmska. ingen sådan där "pipstockholmska" som bratsen pratar utan sådan där riktig från de riktiga männen gör mig galen! helt galen tror jag!

nu sitter jag här på jobbet och suktar efter byggarbetarna, ganska trevligt faktiskt!
mina öron ringer, det ringer hela tiden och det är trevligt att prata med det svenska folket måste jag säga. ibland.

Kommentarer
Postat av: YooooYo

ey din bitch, shoppa lite åt mig också då...äsch, jag tar bara dina plagg sen under mina garderob-razzior. saknar dig :(

2007-08-13 @ 22:38:50
Postat av: Cajsa

gött att höra ifrån dig vännen!
Vi får dra ihop gänget och ses.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback