orealistiskt blir realistiskt

Jag är en person som vill bli informerad korrekt och omedelbart. Jag gillar absolut inte obalans i tillvaron och då man får reda på att en nära väns vän har blivit skjuten rubbas balansen och jag får inte det så som jag vill ha det. Jag har insett att det inte bara är lätt och lekfullt att leva utan att det finns svackor som får finnas där, som skall vara fullkomligt acceptabelt och man skall inte undvika dem. irriterande att de överhuvudtaget finns, men det är ett faktum.

ännu en sak jag lärt mig efter alla tragedier är att man inte bara kan gå runt i en grå värld och gräva ner sig själv tills botten is nådd. man måste få leva med det, men på ett bra sätt. Jag har nyss varit på en resa i Estland som var väldigt vacker måste jag säga, behövde nog ett litet avbrott och det var minst sagt det jag fick. Anlände till Kastrup förra fredagen och bestämde mig för att tillbringa en vecka hos syrran i Köpenhamn. Det blev en galen 25-års fest och var för första gången  ute på riktigt i köpenhamn, dansa natten lång och trilla hem vid fem. Igår kom Johanna hit till Köpenhamn och även det ledde till en hel kväll i Copenhagen där vi träffade massa folk och drinkarna flöda, det kan rulla på bra? Har haft en alldeles underbar vecka och livet har varit mer är bra. Idag hade jag tänkt åka hem men missar självklart bussen och nu sitter jag här och lyssna på Håkan Hellström med tända ljus i centrala Köpenhamn, mig skadar det inte.

Men ska bli skönt att träffa alla där hemma, måste meddela att Ebby är på dejt i denna sec och att jag önskar "dig" all lycka! älska dejter, borde vara ett mål denna höst att mysa på olika fik med trevliga killar, det låter varmt och välkommande! 

nu nu nu är det fredag, jag känns forfarande illamående av gårdagens bravader och snart kommer syrran och Matilda. trevligt trevligt. 

love/julia 



Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart att träffa dig idag juliet. du är räddningen i höst <3

2007-08-05 @ 10:34:49
Postat av: Anonym

/Ebba

2007-08-05 @ 10:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback