här och nu ja!

här och nu.

jag sitter på jobbet, en liten stund över så får använda min betalda arbetstid till att skriva ett inlägg.
Nu har jag äntligen börjat jobba på swefab som det heter, sitter på en fin kontor i Åkerberga där jag pratar i telefon med både söta och arga kunder och skriva felanmälningar. det roligaste jobbet man kan ha som förstajobb förmodar jag. (andra arbetsdagen, hoppas det är lika kul om två veckor)

Jag kom hem från Köpenhamn och sedan rullade dagarna på i Göteborg, umgicks med mina babes då jag fika och kolla på film. så ser livet ut ´just nu, har varit toppen väder ett par dagar men nu ser jag regndroppar utanför mitt kontor (såååå vuxet det låter. haha) men om jag ska tro värderrapporten skall det bli great igen.

just some information, have a nice day/ Julia

Kommentarer
Postat av: Amanda Sö

Härligt att du än så länge trivs på ditt fancy jobb. Vi saknade dig i falkenberg!!

2007-08-11 @ 12:18:58
Postat av: YoYo yah beatch

hihihi, är jag din babe? ;D

2007-08-13 @ 22:39:43
Postat av: ägaren:)

ditt namn är gött töntigt men annars är du min babe.

2007-08-14 @ 13:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback