verkligenheten är för bra

En levande resa vintern 06 fick jag vara med om. lika vackert som dessa showande personer nedan lärde jag mig inte dansa, men när jag steppade ut från Argentina kunde jag minsann grundstegen i tango - men som en riktigt tangolärare sa på spanska, tango har inga steg man bara känner det. suget efter en resa finns hela tiden, speciellt då de gråa molnen skymmer den gula bollen som gör mig glad. fck it.

Skåne skulle upplevas i helgen. meningen var den att Lund, bryggeriet och studentkorridoren skulle få slukas. men när planerna höggs mitt itu så blev det istället mys längs strandpromenaden i Ystad. sååå vackert. och massor av annat hände också. Shoppade lite i Malmö, en stad som jag faktiskt beundrar - mmm, möllan får mitt hjärta att slå ett extra slag. sååå charmigt!
JULIA min pärla besökte jag ute på Österlen där hon jobbar på ett anmärkningsvärt gulligt fik.. där hade inte varit fel att jobba i sommar, men tiden att klämma in ett jobb under de tio veckor finns förmodligen inte fastän jag hade velat ha lite cash att flasha med.. peace out  

181664-25

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du och jag, dansande på Madrids upplysta gator nästa sommar? <3

Postat av: Ebba

Du och jag, dansande på Madrids upplysta gator nästa sommar? ;)

2007-04-23 @ 21:44:38
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: julia

du och jag ebba. fan vad party!

2007-04-28 @ 14:46:19
URL: http://magiksaunder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback