möta våren i Köpenhamn

jag haltar fram efter mina skador. skoskav och fylleskav. min ena ankel gör ack så ont, men gott folk jag överlever. det jag har hunnit med de fyra fantastiska dagar vi haft lov är: picknick, mys, fest, fikorimassor, bio, mys, glass, godis, sol, sommarkänsla, gym, mys, film, sötnosar, kyssar. nada mas? no no.

ett bra lov. välbehövande lov, där jag får och skall vila ut mig. för ett par dagar sedan suckade jag över min Köpenhamn visit, men nu - är jag korkad eller? det kan inte komma mer lägligt, att möta våren i Köpenhamn är väl det bästa man kan göra. så på fredag tar jag tåget ner, alone, till min syster. vi får se om hon är redo att se sina syster parta loss i de mörka gränderna eller så blir det bara mys. god mat. trevligt sällskap. me like. vad jag saknat den bästa syster i världen! ♥

efter gymträning + lunch (där jag dessutom träffa kanfall som jobbade på stället) är jag nöjd med mig själv. ett långt bad och sedan kanske någon fika med en vänlig person.

.. forfarande nyfiken på om han hör av sig, eller är jag det? the big question. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback