gott och blandat

grå. grå himel. men blå. blå julia. 
Jag mår bra nu. min syster tar upp den tiden som blir över efter skolan denna vecka, vilket låter väldigt negativt men i och med min systers vackra utstrålning så tackar jag inte nej till detta. en sekund. 
vi skall ha tv maraton från kl 20.00 och äta kassler med mangosallad. just nu skall vi båda sätta oss ner och plugga skiten ur oss, men efter att skrivit ihop en inledning till föredraget som skall hållas på fredag känner jag mig hyfsat nöjd.. 

i helgen bjuds det på skåne, mitt land. "om du är utomlands, liksom säger du att du verkligen är från Sverige då, ehh, om du förstår?" ploppar det ut från Days mun när den vardagliga disskutionen om Skåne kommit upp. kanske komiska frågor och för er som är intresserade, yes, jag känner mig faktiskt hyfsat Svensk. alltså, jag skall ner till mitt ursprungs land och se vad som försigår där nu.. gröt i munnen, det har vi! 

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback