Ebba tipsar!

party hela natten lång. när ebba redan åkt hem pga missförstånd eller något slurprar jag upp min sista cider och beger mig hem till Ebban med hjälp av två starka män. de släppte jag av vid centralen och åkte vidare till mitt mål. när jag runt pinsamtnog halvfyra staplar in i hennes hus får jag ett sms som löd "psst. Darling, kan inte du försöka ta med dig några brödskivor från skafferiet. Lindrar baksmällan haha. puss/Ebba". Fastän jag nästintill skratta ihjäl mig när sms:et kom så lindrade det faktiskt baksmällan. jag mår toppen nu men tröttheten kommer smygande.

Tråkigt nog blir det inga ensama fredagar och lördagar detta lov. jag var tydligen tvungen att dra mig neråt hemtrakterna under helgen för det skulle åt samma håll. fastän jag körde stilen "ni har förstört mitt lov" så var de bestämda. så from fredag till måndag hittar ni mig (och min syster som bor där) någonstans i Köpenhamn. fastän irritationen finns där så kommer det bli jävligt kul att träffa henne och möta en god stad ett par dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback