blandade känslor..

Vaknade runt elva av att en liten 3åring kommit på besök. en puss rakt på munnen får man, kom  på att jag faktiskt saknat den lilla sötnosen. Tom. Men när föräldrarna sa att de skulle leka vid vattnet med Tom så kom jag på vad jobbigt det skulle bli. så jag tog cykeln till Backaplan där jag hitta ett skärp och någon jeansgrej plus ett par snygga shorts till min kära mamma. sååå bra dotter hon har.

Den ultimata helgen skulle egentligen sköljas över mig som en stark strömmande våg nu. Som planerat skall vi ut ikväll, en mysig förfest med ett par tjejer på Ebbas altan och sedan iväg mot den stora staden där det hålls i partajj. Men klockan tio imorgonbitti blir det däremot inga extra timmar sömn som brukar behövas utan istället skall jag och la familia ut och segla. Valborgs planerna, som viktigaste av allt inkluderade en tom lägenhet (föräldrarna skulle ju ut och segla... UTAN MIG) har nu gått åt helvete. Men kvällen skall jag se till blir riktigt bra.
Det enda negativa är att min syster kommer ikväll plus att Tom skall sova över här så det blir två andra personer som får dela rum med en partyjulia.. ska nog ta ett nattbad. hihi.

ta det lungt på valborg förhelvete, och gör inget jag skulle gjort.
peace and love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback